Jepuan Peruan Oy on vahvistanut osaamistaan uusilla nimityksillä

Agrologi Olav Nylund, on nimitetty JEPOn viljelyneuvojaksi 1.5.2019 alkaen. Nylund on koulutukseltaan agrologi ja työskennellyt aiemmin Perunantutkimuslaitoksella. Perunanviljely on tuttua Nylundille myös kotitilalta Jepualta.

– Viljelyneuvojan työ on sekä monipuolista että mielenkiintoista, mutta samalla myös haastavaa. Oma tavoitteeni on kehittyä työssäni ja jatkuvasti parantaa osaamistani alalla.

Elintarviketekniikan insinööri Riikka Suominen, 43, on nimitetty JEPO Huittisten tehtaan tehdas päälliköksi 25.11.2019 alkaen. Suominen on toiminut aiemmin mm. liha- ja kemianteollisuuden palveluksessa. Vastuullaan Suomisella on Huittisten tehtaan tuotanto, jossa tuotetaan JEPOn raakaperunat.

– Tehdaspäällikön on työ mielenkiintoiselta, sillä joka päivä oppii jotain uutta, sillä tehtävä tarjoaa paljon uusia haasteita. Joka päivä oppii jotain uutta ja halukas oppimaan uutta. Aiempi työkokemus  on luonut vahvan pohjan tehtävään työssäni. JEPOlla on lisäksi mahtavat työkaverit, Suominen kertoo.

Toimitusjohtaja Markus Jussila
markus.jussila@jepo.fi